در حال بارگذاری ...
پرورش استعداد بازیمود
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

ایمهوتپ (IMHOTEP) - (ایم هوتپ)

شناسه محصول: 1110
شناسه محصول: 1110
تولید کننده: دهکده بردگیم
توضیح کوتاه


یک بازی شاهکار استراتژیک در سال 2016
بهترین معمار مصر باستان شو!

فروشنده: بازیمود
485,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد نفرات : 2-4 نفر
  • زمان بازی : 45 دقیقه
  • رده سنی : +10 سال
شرح کامل
بیشتر

یک بازی شاهکار استراتژیک در سال 2016بهترین معمار مصر باستان شو!

محصولات مرتبط
محصولات مشابه
  • معرفی کالا
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
شرح کامل
ایمهوتپ (IMHOTEP) - (ایم هوتپ)
توضیح مختصر

شاهکارِ "فیل واکر هاردینگ" که کاندیدای دریافت جایزه‌ی Spiel des Jahres در سال ۲۰۱۶ بود، اگرچه منتقدان نظر بسیار مثبتی روی آن داشتند، بازی را به CodeNames باخت! در Imhotep، بازیکنان نقش معماران برجسته‌ی مصر باستان را بازی می‌کنند؛ معمارانی که همگی می‌کوشند بهترین معمار روزگار خود باشند... اما برای رسیدن به این آرزو، اول باید از بهترین معمارِ روزگار خود، "ایمهوتپ"، پیشی بگیرند!...

در بازی ایمهوتپ، بازیکنان در نقش معماران مصر باستان، در تلاش هستند تا لقب اولین و بهترین معمار آن سرزمین را به نام ایمهوتپ را از آن خود کنند.

بازیکنان در طول شش دور، سنگ‌ها را توسط قایق‌ها جا به جا می‌کنند تا پنج اثر تاریخی اصلی را بسازند. در یک نوبت، یک بازیکن یکی از چهار کار زیر را انتخاب خواهد کرد:
1- تهیه سنگ‌های جدید
2- بارگیری سنگ بر روی یک قایق
3- بردن قایق به یک بنای تاریخی
4- بازی کردن یک کارت عمل

این بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما به طور طبیعی دیگر بازیکنان به طور مداوم در حال خنثی کردن برنامه‌های ساخت و ساز شما و انجام کارهای خود خواهند بود. هر کس برنامه‌های خود را دارد. اما فقط کسی پیروز میدان خواهد بود که بهترین زمان‌بندی و عملکرد را داشته باشد.

داستان بازی ایمهوتپ:

او را یکی از اولین دانشمندان همه چیزدان تاریخ بشریت به حساب می‌آورند، برای مثال گفته میشود که او ایمهوتپ اولین و معروف‌ترین استاد معماری و عمارتگر مصر باستان بود. مسئول ساخت و ساز اولین هـرم در مصـر، هـرم دجسـور در سـاغرا بـوده اسـت. آیا شما می‌توانید با دستاوردهای او در ساخت و ساز بناهای مختلف در طول تاریخ رقابت کنید؟ شـما کشـتی‌هایـی نیـاز داریـد کـه بلوک‌هـا و سـنگ‌ها را بـه محـل‌هـای کارگاه سـاختمانی متفـاوت برسـانند ولی شـما تنها کسی نیستید که تصمیم خواهید گرفت که این کشتی‌ها و محموله‌ها کجا ارسال شوند. رقبای شما نیز برنامه‌های خودشان را دارند و تلاش هستند که از موفقیت شما جلوگیری کنند. کشمکش و رقابت شدید بر سر ارزشمندترین محموله‌هــای سنگ درخواهد گرفت و به تاکتیک‌های هوشمندانه و درهای شـانس بـرای پیـروزی نیـاز اسـت.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
بستن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس