در حال بارگذاری ...
پرورش استعداد بازیمود
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

بازی فکری جادوی کهن (RES ARCANA)

شناسه محصول: 1339
شناسه محصول: 1339
تولید کننده: مانترا Mantra
توضیح کوتاه

رقابت جادوگران، برای تسلّط بر اَبنیه‌ی باستانی و اَماکن قدرت

برگرفته از بازی خارجی Res Arcana

فروشنده: بازیمود
آماده ارسال
755,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد نفرات : 2-4 نفر
  • زمان بازی : 45 دقیقه
  • رده سنی : +12 سال
شرح کامل
بیشتر

رقابت جادوگران، برای تسلّط بر اَبنیه‌ی باستانی و اَماکن قدرت برگرفته از بازی خارجی Res Arcana

محصولات مشابه
  • معرفی کالا
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
شرح کامل
بازی فکری جادوی کهن (RES ARCANA)
توضیح مختصر

داستان کلی جادوی کهن این است که جادوگران، برای مسلط شدن بر بناهای تاریخی و مکان های قدرت به رقابت با یکدیگر می پردازند. در واقع جادوی کهن یک بازی فکری بسیار خلاقانه است که شما در نقش جادوگر هستید و باید اکسیرها و الواح سحرآمیز و‌ جادویی بسازید. شما باید به وسیله قدرت سحرافزارها اژدهایان را به خدمت خود بگیرید،  بازیکنی که در نقش جادوگر بازی است اگر بیشترین امتیاز را بتواند کسب کند، قطعا برنده بازی خواهد بود. بازی فکری جادوی کهن در ابتدا با یک توکن، ۳عدد سحرافزار و همچنین یک لوح جادو شروع می شود. در طول بازی شما باید بتوانید اکسیر جمع آوری کنید و پس از آن به ترتیب نوبت هر یک از عملیات ها را انجام دهید، تا این که همه شرکت کنندگان از بازی انصراف دهند!

در بازی استراتژیک جادوی کهن هدف اصلی جمع آوری بیشترین امتیاز ممکن در زمان تعیین شده است. چیزی که شما در این بازی تجربه می کنید در واقع نمایی از قرون وسطی است، به همین علت در فرآیند بازی گهگاهی از لغات سنگین استفاده می شود و بیشتر به همان دوره مربوط است. برای ترجمه بازی و همچنین استفاده راحت تر از بعضی کلمات مثل: مرگ ساحره، آفرینش گاه جادو، درخت شفا و... را به آن اضاف کرده اند. از جمله نکاتی که موجب جذابیت و هیجانی شدن این بازی می شود می توان به چالش های موجود در بازی اشاره کرد که جادوگر برای بدست آوردن امتیاز با آن ها روبه رو می شود. علاوه بر این کشمکش های زیادی در زمان بازی وجود دارد که لحظات هیجان انگیزی را برای بازیکنان رقم می زند.

ببینید و بخوانید: بازی های استراتژیک (کلیک کنید)

مشخصات بازی فکری جادوی کهن

ابتدا قبل از خرید هر محصول بهتر است که مشخصات آن را چک کنید تا در صورت مغایرت و هرگونه عیب و تقلبی بودن آن را پیگیری کنید. برای مشخصات جادوی کهن باید بگوییم که درون جعبه بازی تعدادی کارت، توکت و چیپ وجود دارد، که هر کدام از آن ها به عناوینی نظیر؛ جادوگر، اکسیر، بنای تاریخی و لوح جادو و... با قوانین مرجع مشخص شده است. در هر دور از بازی تقریبا ۲تا ۴نفر می توانند به این بازی بپردازند، این بازی تقریبا ۳۰تا ۶۰دقیقه زمان می خواهد تا انجام شود. چالش های زیادی در فرآیند بازی وجود دارند که بهتر است بازه سنی ۱۴+ سال آن را بازی کنند و برای زیر این سن اصن مناسب نیست.

خرید بازی فکری جادوی کهن

برای خرید محصولاتی مثل بازی جادوی کهن باید فروشگاها و مراکز معتبر را انتخاب کنید که قیمت مناسبی را برای خرید بازی تعیین می کنند، همچنین ضمن قیمت مقرون به صرفه کیفیت بسیار بالایی را محصولات خود در نظر می گیرند، تا علاوه بر قیمت عالی از کیفیت بی نظیر آن حین بازی لذت ببرند. با افزایش سن زاول عقل و آلزایمر خطراتی هستند که افراد را تهدید می کنند. شما باید تا زمانی که جوان هستید از ذهن خود کار بکشید و به فکر آینده خودتان باشید. شما می توانید بازی های فکری را مطابق با سلیقه خود از سایت بازیمود خریداری کنید و خودتان را با بازی های فکری سرگرم کنید. در اصل هدف کلی بازی این است که ذهن شما را به چالش بکشد.

کیفیت بازی

زمانی که قصد دارید بازی های فکری را بخرید باید حتما به محتویات داخل جعبه که شامل؛ کارت، مهره، صفحه بازی و... توجه کنید که حتما سالم بوده و از جنس مرغوب ساخته شوند. در صورت خرابی این وسایل موجود در جعبه آن را نخرید چون در صورت استفاده مکرر دچار آسیب و خرابی خواهند شد.

چک کردن اصالت محصول

اگر شما در زمان خرید بازی را خریداری کنید که تقلبی است ضمن این که حقوق صاحب اثر را زیر پا می گذارید، با کیفیت بسیار پایین محصول احساس ناخوشایندی خواهید داشت. دو فاکتوری که در بالا گفته شد به طور کاملا مستقیم روی قیمت محصول تاثیر می گذارد، در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که حتما از فروشگاه معتبر بازیمود اقدام به خرید محصولات کنید که تمامی بازی ها و دیگر محصولات را با تضمین کیفیت می فروشند.

قیمت بازی جادوی کهن

زمان خرید و بررسی بازی جادوی کهن از فروشگاه های معتبر اینترنتی قطعا متوجه خواهید شد که هر یک از بازی های فکری قیمت متعددی دارند و این امر نیز دلایل مختلفی دارد. عوامل مختلفی که می توانند بر قیمت بازی تاثیر بگذارند برخی از آن ها به اختصار به کیفیت، سبک و اورجینال بودن بازی بستگی دارد. می توانید از سایت های مختلف و معتبر زیادی که این بازی را ارائه می دهند بازی را خریداری کنید. بازی برای مغز شما یک راه حل سرگرم کننده است همچنین به چالش کشیدن ذهنی یکی از اهداف مهم بازی های فکری است. تمرین منظم با بازی های فکری مغز شما را در بالاترین سطح خود نگه می دارد و عملکرد شناختی شما را سطح بالایی می رساند. طبق تحقیقات انجام شده به خوبی مشخص شده است که ورزش بدنی منجر به زندگی شادتر و بهتر می شود. پس ورزش برای مغزتان چطور؟ بر اساس آخرین یافته های علوم اعصاب، مغز شما در 16-25 به اوج عملکرد خود می رسد و پس از آن عملکرد شناختی کاهش می یابد، که بهترین راه برای تقویت مغز بازی های فکری هستند.

جمع بندی

بازی های فکری گزینه ای جذاب برای تمام افراد کوچک و بزرگی است که مخاطب آن هستند. در کل جهان بازی های فکری به عنوان تفریحی مهیج و سالم شناخته می شوند، و طرفداران این مدل بازی ها در حال حاضر رو به پیشرفت هستند. هر ساله شرکت های مختلفی انواع بازی های فکری را طراحی و تولید می کنند. با توجه به این که تنوع بازی های فکری بسیار زیاد است دسته بندی های مختلفی برای آن ها وجود دارد که انتخاب سبک بازی کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد. زمانی که می خواهید بازی های فکری را خریداری کنید ابتدا سبک و ژانر بازی را انتخاب کنید، علاوه بر این تعداد نفرات بازی، رده سنی و مدت زمان بازی هم از جمله متغییرهای بازی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند. انواع دسته بندی های بازی از نوع دورهمی، انتزاعی و استراتژیک هستند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
بستن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس