در حال بارگذاری ...
پرورش استعداد بازیمود
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

بازی فکری استوژیت (Dixit)

شناسه محصول: 496
شناسه محصول: 496
تولید کننده: هوپا Hoopa
توضیح کوتاه


یک بازی گروهی جذاب و محبوب
خلاقیت و قدرت ذهن خوانیت رو افزایش بده!

فروشنده: بازیمود
550,000
440,000 تومان 20 % تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد نفرات : 3-8 نفر
  • زمان بازی : 45 دقیقه
  • رده سنی : +8 سال
شرح کامل
بیشتر

یک بازی گروهی جذاب و محبوبخلاقیت و قدرت ذهن خوانیت رو افزایش بده!

محصولات مرتبط
محصولات مشابه
  • معرفی کالا
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
شرح کامل
بازی فکری استوژیت (Dixit)
توضیح مختصر

بازی فکری استوژیت محصولی است که به صورت گروهی اجرا می شود و مجموعه هوپا ارائه کننده آن است. شما می توانید با تعداد ۲الی ۸ نفر به بازی بپردازید. این بازی مهیج در طول بازی ذهن شما را به چالش می کشد و آن را به بازی می گیرد. بازی استوژیت علاوه بر مزیت سرگرمی می تواند موجب پرورش قدرت ذهنی در فرد شود. هر دور از این بازی حدس های جدیدی از بازیکنان را ارائه می دهد که همین موضوع موجب می شود تا بازی فکری استوژیت برای شما تکراری نباشد.

البته اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به بازی های معمایی و دورهمی علاقه زیادی دارید، بی شک این بازی گزینه خوبی برای شما محسوب می شود. بازی استوژیت دارای یک سری کارت با طرح های زیباست که نقطه قوت بازی می باشد. زمانی که بازی را آغاز می کنید تعدادی کارت با تصاویر جذاب و زیبا در اختیارتان قرار می گیرد که راز و رمزهایی در آن نهفته است. در ادامه یکی دیگر از مزایا و نقاط قوت این بازی کیفیت عالی و گیم بورد خوب همراه با طراحی زیبای بازی است.

معرفی بازی فکری استوژیت

به سرزمین پر از رمز و راز بازی استوژیت خوش آمدید! بازی استوژیت در واقع سرزمین نقش و نگارهای زیبا و سحرآمیز است. این بازی فکری زمان بازی مجموعه بی نظیری از تصاویر الهام بخش، جذاب و خیال انگیز را به گونه ای منحصر به فرد و خلاقانه به شما ارائه می دهد. در این حالت شما نیز برای بازی مشتاق تر می شوید و ادامه بازی برای تان لذت بخش خواهد بود. برای این که در فرآیند بازی بتوانید موفق تر عمل کنید و برنده شوید باید تخیل، اشعار، استعداد، نمادها و... را باهم تلفیق کرده و رمزی را که در تصاویر موجود در بازی نهفته را پیدا کنید.

ویژگی بسیار جالب دیگر در بازی استوژیت، این است که برای سنین مختلف گزینه مناسبی به شمار می رود و افراد در هر سنی می توانند به بازی بپردازند. در این صورت شما می توانید همراه با دوستان، کودک، همسر و حتی پدر و مادرتان بازی را آغاز کنید و لذت ببرید. مطمئن باشید که بازی استوژیت هیچ زمان بلا استفاده نمی ماند. مدت زمانی که شما برای این بازی باید اختصاص دهید تقریبا ۲۰دقیقه است، همچنین تعداد بازیکنان می توانند بین ۲الی ۸نفر باشند. گروه سنی مناسب برای بازی ۸الی ۹۹سال هستند، این بازی نیز در دسته بازی های معمایی، فکری و کارتی قرار می گیرد.

داستان و نحوه بازی فکری استوژیت

داستان بازی مربوط به پادشاهی است که بسیار نگران است، در این بازی آخرین روزهای زمستان فرا رسیده و خوابگزار و قصه گوی بزرگ داستان، در روز اول بهار برای همیشه از سرزمین سحرآمیز استوژیت خواهند رفت. اما چه کسانی می تواند جای خالی آن ها را پر کند؟ این شمایید که باید نقش پیشگوی بازی را بر عهده بگیرید و باهم رقابت کنید. تعدادی تصاویر توسط نقاشان سرزمین  طبق خواب های پر از رمز و راز پادشاه طراحی شده است و شما باید بتوانید طبق روایت و همچنین قدرت ذهن خوانی تان حریف را بیازماید. نکته مهم در رابطه با تصاویر این است که تصاویر نه آن قدر واضح و سرراست هستند که به سادگی بتوان معنای آن ها را درک کرد و نه آن قدر مبهم و بی معنا که دور از ذهن باشند. آیا در آخر بازی سرزمین سحرآمیز استوژیت می تواند خوابگزاری توانا و کاربلد پیدا کند یا خیر.

هدف بازی استوژیت چیست؟

هدف از بازی استوژیت در هر دور از بازی یافتن کارت تصویر انتخابی توسط قصه گوی داستان است. قصه گو باید بتواند به نوعی کارت تصویر مدنظر را انتخاب و توصیف کند که یافتن آن توسط بقیه کار ساده ای نباشد. هدف مهم دیگری که در این بازی باید دنبال شود پرورش مهارت های ارتباطی و خلاقیت می باشد که برای هر سنی لازم است.

محتویات بازی استوژیت

در جعبه بازی ۱عدد صفحه بازی

۸عدد مهره مختلف

حدود ۹۶عدد کارت تصویر

۶۴عدد نشان رای دهی

۱عدد راهنمای بازی

تغییرات بازی

بازی فکری و رومیزی استوژیت یک بازی پرطرفدار در بین افراد است که توانسته محبوبیت خاصی در بین افراد کسب کند. البته شرکت های زیادی سعی دارند با ارائه بروز رسانی های جدید این بازی را جذاب تر کنند. در فرآیند بروزرسانی ها حتی کارت ها و برخی قطعات درون جعبه نیز تغییر می کنند. در ابتدای تولید و طراحی بازی با مهره های چوبی ارائه می شد که دارای ۸رنگ مختلف بود، وجود مهره های چوبی حس خوبی را زمان بازی ایجاد می کرد، اما امروزه در تولیدات جدید این بازی مهره های آن پلاستیکی شده و دیگر خبری از مهره چوبی نیست.

خرید بازی فکری استوژیت

با خرید انواع بازی های فکری از جمله استوژیت می توانید چندین ساعت در کنار خانواده و دوستان سرگرم شوید. سایت های زیادی از جمله بازیمود وجود دارند که این بازی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان عرضه می کنند. علاوه بر این شما نیز می توانید با خرید بازی استوژیت هزینه آن را درب منزل پرداخت کنید. در سال ۲۰۱۴بازی استوژیت به بازار عرضه شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

جمع بندی

بازی های فکری مخصوصا بازی فکری استوژیت سبب پرورش مهارت های پردازشی و کلامی می شود. علاوه بر این ارتباط بین دو نیمکره مغز به نوعی همزمان شکل می گیرد. همچنین در نتیجه بازی لوب پیشانی مغز فعال شده و یکی از فواید خوب برای پرورش مغز محسوب می شود. بازی های فکری علاوه بر سرگرمی فواید بسیار زیادی برای سلامت روان فرد دارد که آن را در برابر بازی های رایانه ای برتر می کند. در نگاه اول بازی استوژیت بسیار شبیه به یک پانتومیم است، اما وقتی که بازی را شروع می کنید و با روند آن آشنا می شوید متوجه جذابیت و لذتبخش بودن بازی می شوید. در واقع صفحه بازی مانند یک پیست مسابقه طراحی شده که در هر دست شما مدام به مهره خودتان و دیگران نگاه می کنید و هر چه که در سر دارید را روی صفحه در مقابل حریفان خود پیاده می کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
بستن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس